زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش اعلام شد اهدای خون بیش از ۲ هزار نفر در روز‌های تاسوعا و عاشورا در خراسان‌رضوی شناسایی و احضار عاملان هتک حرمت روز عاشورا در کرج (۲۷ تیر) نماینده مجلس: ۸۰ درصد سدهای خراسان‌رضوی خشک شده است قرارگرفتن ۵۲۱ فرزند بی‌سرپرست در آغوش خانواده‌های جدید | اجرای کامل طرح «شیرخوارگاه‌های بدون‌ فرزند» در خراسان‌رضوی کمبود کدام ویتامین‌ها عوامل سیاهی دور چشم هستند؟ اعلام ۹۶۴ مورد کودک‌آزاری به اورژانس اجتماعی خراسان‌رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ + فیلم مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی: سال گذشته، سیر صعودی طلاق در خراسان‌رضوی متوقف شد خدمات فنی خودرویی در صدر تخلفات صنفی مشهد کاهش آلودگی صوتی با کاشت درخت حمله ناگهانی پلنگ، باغدار گلبهاری را مصدوم کرد رابطه دوسویه کالبد و منظر شهری با برگزاری مراسم‌های جمعی کشف یک مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) افزایش هفتاددرصدی شمار اعضای پیوندشده از بیماران مرگ مغزی در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) هشدار سازمان بهداشت جهانی درمورد خطر همه‌گیری جدید ورود ۵۴ هزار و ۲۵۹ زائر در تاسوعا و عاشورای حسینی از طریق پایانه‌های مسافربری به مشهد قیمت بلیت پرواز نجف-تهران به ۱۲ میلیون تومان رسید گذرنامه زیارتی اربعین چندروزه صادر می‌شود؟ + جزئیات پلمب یک واحد صنفی به‌دلیل عرضه مرغ تاریخ‌گذشته در سبزوار (۲۷ تیر ۱۴۰۳) بازرس کل خراسان رضوی: سیل ۲۶ اردیبهشت مشهد با قصور همراه بوده است اشک‌های پسر ۱۹ ساله‌ای که یک نفر را در مشهد به قتل رساند + عکس ترفندهای تمیز کردن خانه
سرخط خبرها

هوای شهر‌های شمالی سرد می‌شود | پیش‌بینی وزش باد و بارش باران در نقاط مختلف کشور (۹ مهرماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۶۶۰۱
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
هوای شهر‌های شمالی سرد می‌شود | پیش‌بینی وزش باد و بارش باران در نقاط مختلف کشور (۹ مهرماه ۱۴۰۲)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: وزش باد و رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها و کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۹ و ۱۰ مهر) در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، برخی نقاط استان‌های اردبیل، گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد. دوشنبه در برخی نقاط استان‌های کردستان و کرمانشاه نیز افزایش ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی افزود: سه‌شنبه (۱۱ مهر) در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار و رعد و برق و وزش باد، گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. این شرایط چهارشنبه (۱۲ مهر) در شمال غرب، بخش‌هایی از غرب استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و پنجشنبه (۱۳ مهر) در شمال غرب استان‌های ساحلی دریای خزر، بخش‌هایی از شمال شرق و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز ادامه دارد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی خزر ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش دما انتظار می‌رود.

وی افزود: از دوشنبه تا چهارشنبه برای مناطقی از غرب، مرکز و و دامنه‌های جنوبی البرز و پنجشنبه علاوه براین مناطق در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: از بعد از ظهر امروز تا آخر هفته خلیج فارس و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر مواج خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۰مهر) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۱۱مهر) کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۹ و ۱۰ مهر) اهواز با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->